?

Log in

No account? Create an account

Journal of No. 118


June 10th, 2007

RB ain't never getting married @ 08:12 am


RB had his never-nuptials last night. Lots of fun people shaken up in a box together. Becca and I even managed to get RB to admit that he might consider marriage in certain unusual cases, like a sham marriage for green card purposes. I always knew he was a romantic at heart. The stage at the Raitt Gleason was set up sort-of runway style, and much amusement was had by all and sundry as we strutted and did our best Zoolander/Top Model impersonations. Speaking of top models, anyone else notice Giselle Bundchen confronting the Catholic Church with common sense? "How is it possible to not want people to use condoms and also not have abortions? It's impossible, I'm sorry."
I seem to have strayed from my theme. Anyway, there was plenty of food, rum, glowsticks, garters and bonniedelight for everyone. Yay.

Oh, and since I mentioned it to a couple people, here are a few pics and explanation from a sort of Aliens-y live game in Europa. I really dig the death-mechanic. If an alien gets close enough to you to rip the air tube out of your space-suit... you die. No muss, no fuss.
 
Share  |  Flag |

Comments

 
[User Picture Icon]
From:ladyeuthanasia
Date:June 10th, 2007 05:29 pm (UTC)
(Link)

Hmmm. There was once upon a time a building with some kind of live-action Aliens game running on a regular basis -- nothing quite as cool and detailed as this, mind you. In fact, it was one of those things that cycled through groups of people. Does this ring a bell?
[User Picture Icon]
From:essentialsaltes
Date:June 10th, 2007 09:01 pm (UTC)
(Link)
I know there have been (and are) some Lazer Tag kinda places - I dunno if they ever had this sort og thing.
[User Picture Icon]
From:bonniedelight
Date:June 12th, 2007 09:28 pm (UTC)

I hope you enjoyed the show!

(Link)
I had fun at the party, and I hope the performance was enjoyable! Bonnie
[User Picture Icon]
From:popepat
Date:June 12th, 2007 11:08 pm (UTC)
(Link)
Gosh dangit. I still maintain that I thought of it first. And last. The Aliens live game will still take place at the Mannion Mansion ... someday.

Oh, the ideas I have a brewin'...

And yeah, the RB party was primo. Amazing what a little rum, whisky, vodka, brandy and fruit juice will do to a group of normally quite restrained folks.

Journal of No. 118